• tel. 531-917-125 pn-pt 10:00 do 18:00
Zwroty i reklamacje

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów i Usług Transportowych

8.1. FREY jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 - 556 Kodeksu Cywilnego.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@salarias.pl. FREY zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. FREY nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Klient jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

8.4. Wszystkie przesyłki (zwłaszcza z towarami delikatnymi, szklanymi typu świetlówki, grzałki, termometry etc.) należy otwierać w obecności kuriera i w razie uszkodzenia towaru, spisać protokół szkody. W innym wypadku jest brak podstaw do rozpatrzenia reklamacji Usługi Transportwej. 

8.6. Dokumenty rekamacyjne Usługi Transportowej (oryginał listu przewozowego, dowód zakupu i protokół szkody) należy przesłać na adres FREY Mariusz Frej, Os. Na Stoku 15/U1 31-703 Kraków lub w postaci elektronicznej na biuro@salarias.pl nie później niż w ciągu 7 dni od daty sporządzenia protokołu szkody.

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1. FREY podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić FREY o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem www.Salarias.pl Klient może zgłaszać pisemnie na adres: FREY Mariusz Frej, Os. Na Stoku 15/U1 31-703 Kraków lub w postaci elektronicznej na biuro@salarias.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego Sklepu.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. FREY zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl